Marató dels cims

• 42,5 km amb 3.000 m de desnivell positiu i de desnivell negatiu
  • Sortida del centre del poble d’Ordino el dissabte al matí per arribar al centre del poble d’Ordino
  • Pendent més forta: 21% (210 m de desnivell en 1 km) del Coll d’Arenes al Pic del Casamanya Nord
  • Pujada més llarga: 6 km (800 m de desnivell, o sigui 13% de pendent) del riu de Sorteny al Pic del Casamanya Nord
  • Altitud mitjana 1.928 m
  • Pals autoritzats
  • 4 avituallaments

La Marta és tossuda. Se li ha posat al cap fer-la aquest any, és el dissabte 27 de juny.

I té raó, el recorregut és de somni amb paisatges magnífics i vistes espectaculars, tothom ho diu!

Cal preparar-se i entrenar correctament, amb els materials adequats.

Diumenge passat vam fer una sortida molt xula a la muntanya. Ens vam posar a córrer des del centre fins a Santa Coloma pel passeig del riu Valira i a l’alçada de Pobladó vam agafar el camí de Costa Seda fins a Pica Romana (desnivell d’uns 800 m). Cal destacar les vistes espectaculars, des del collet de Costa Seda, de Certes, d’Aixirivall, de La Rabassa i de tota la part més meridional del país. A dalt de tot, vam començar el descens corrent pel bosc, vessant Comella fins al Centre Penitenciari i allà vam connectar novament amb el centre.

Vam totalitzar uns 10 kms.

La modalitat de córrer per a la muntanya no l’havia feta mai i tinc l’impressió que és la pràctica esportiva més noble que existeix.

Fa molta gràcia que la sevillana inicia a l’andorranet!

Gràcies Marta!

Felicitats Marta!

Ànims Marta!

Una resposta

1. Molt modest de la teva part dir que sòc jo qui t’inicia, pequeño saltamontes!
    Realment, va estar molt bé aquesta sortida: quan la repetim? 😉