Esquí de muntanya, temps de prova

Sispony

El divendres passat (22/11/13) el dia es va despertar amb un impressionant cel blau i amb la primera nevada de la temporada deixant la natura amb uns bons gruixos de neu fins i tot a Andorra la Vella.

Amb aquest post vull contribuir a la inundació de la xarxa de fotografies que testimoniegen aquest idil·li.

El divendres després de dinar, totalment excitat i sense pensar massa, vaig anar fins a Sispony i allà la carretera per anar als Cortals estava tan nevada que vaig calçar-me els esquís de muntanya just més amunt del poble.

I poc a poc vaig anar pujant gaudint d’aquell ambient tan especial dels paisatges nevats.

No tenia massa temps i després d’uns 40 minuts de pujada vaig treure les pells i vaig baixar esquiant per la carretera fins al cotxe.

No em calçava els esquís de muntanya des del 2007.

És molt físic, molt tècnic i ple de bellesa, per això és l’esport d’hivern per excel·lència.

P.S.: He de renovar la cola de les pells!

Anuncis

Una resposta

  1. […] P.S.: He de renovar la cola de les pell! […]

Deixa un comentari

