Volta als Ports d’Andorra 2013

La Marta s’ha tornat boja perquè em volia inscriure a la cursa en bicicleta de la Volta als Ports d’Andorra de demà 7/07/2013.

Està molt bé que la meva estimada esposa cregui i molt amb les meves possiblitats però fins i tot el recorregut curt (Av. Santa Coloma, Duana, Encamp, Canillo, Coll d’Ordino, El Serrat, La Coma d’Arcalís) és desmesurat per les meves forces. A més a més fer-ho amb una bicicleta de muntanya rústica és una bogeria, un disbarat.

Amb el temps d’estiu i les precioses muntanyes verdes que ens rodegen he gaudit molt de l’aire lliure, de la llibertat.

0.- Plaça Príncep Benlloch, Andorra la Vella (1.040 m)

1.- Port de la Comella, Andorra la Vella (1.347 m) – 35 minuts

2.- Port d’Engolasters, Escaldes-Engordany (1.649 m) – 1:30 hores

3.- Camí de les Pardines (terra) – 1:45 hores

4.- Port Els Cortals, Encamp (2.o83 m) – 2:35 hores

5.- Descens: Encamp i cap a casa. Total: 41 km

He trobat a faltar el meu amic i coach Joan!

Aquest matí, la naturalesa m’ha posat a prova i m’he hagut de superar.

Estic molt satisfet perquè he pogut fer les pujades de la Comella i d’Engolasters amb l’antepenúltim pinyó gran de la bicicleta.

He vist molts llangardaixos a la vora de la carretera com aquest:

P1020122

De cara a la marxa cicloturista de la volta als ports de l’any 2014, si sóc capaç de millorar la meva condició física i algú em deixa una bicicleta de carretera, en els millors dels casos m’animo a participar-hi!

Gràcies, Marta, per ajudar-me a trobar temps per entrenar-me.

Anuncis

Deixa un comentari

