La meva bicicleta de muntanya

Ara no recordo si me la vaig comprar amb els diners d’un estiu de treball o si me la van regalar els meus pares.

Em sembla que va costar unes 50.000 PTA.

En tot cas d’això fa molts anys, més de vint…

És una Specialized.

Model RockHopper, amb un quadre de color salmó i un canvi de marxes japonès Shimano 400 LX.

A l’època aquesta marca americana de BTT estava molt de moda i si no m’equivoco van ser els precursors del boom de les bicicletes de muntanya durant els anys 80.

El més divertit de tot és que els anys han passat, la bicicleta està usada però en bon estat i aquest matí, a les 8 hores el Joan E. V. m’ha passat a buscar per fer una escapada i, per adonar-me que encara estem en forma.

Hem sortit de l’Església de Sant Esteve d’Andorra la Vella i xino xano ens hem anat enfilant per la carretera de muntanya fins al llac d’Engolasters. Allà hem fet la pista plana del camí de les Pardines fins a Encamp i després hem baixat fins al punt de sortida.

Quan hem arribat a dalt de tot he dedicat el meu esforç en honor a la Marta, al Martí, al Sergi i al Leo.

Hem comptabilitzat un total de 31,66 km amb 2:21 hores i segons el pulsómetre hem consumit unes 15oo kcal.

El cap de setmana vinent tenim previst pujar fins a Anyós, allà agafarem el camí de terra i el canvi de vessant cap a Vila (Encamp). Ara no recordo com es diu aquesta carena però ja em sortirà…

N.B.: Entre setmana he d’anar a comprar un casc sens falta; al Joaquim, és clar!

Deixa un comentari

