Les sons de la ferme

El mes de novembre de l’any passat vaig estar dos dies a Tolosa per realitzar les meves feines docents a la facultat. Cada vegada que hi vaig tinc la necessitat de passejar-me pels carrers empedrats de sempre i esbargir-me una bona estona al cor d’aquesta ciutat on predomina el color rosa de la rajola. M’entretinc exactament de la mateixa manera que quan hi estudiava i tenia vint anys. L’entrada a una de les grans llibreries és obligatòria. He passat de les seccions universitàries a les seccions infantils on anteriorment no hi havia posat mai els peus.

Rosa, també és el color del porquet que els nens gaudeixen molt escoltant i imitant “groin groin” quan premen amb els seus ditets la puça sonora que es troba a l’interior d’aquest simpàtic petit llibre.

Són sis sons, sis animals de la granja i sis imatges molt agradablement il·lustrades per Marion Billet.

“La Fermeeeeuu!!” com diuen els nens amb una veu dolça i innocent, té un gran èxit.

El mes de març vinent tinc previst passar dos dies a Tolosa i ja tinc programat fer-me embolicar amb paper de regal dos àlbums més d’aquesta palpitant col·lecció. Tinc unes ganes!

Més informació:

Reliure : Cartonné

Page : 12 p

Format : 15 x 15 cm

Poids : 236.00 g

Parution : Mai 2009

Editions : Gallimard Jeunesse

ISBN : 978-2-07-061997-9

EAN13 : 9782070619979

Prix : Moins de 10 €

Deixa un comentari

