El temps corre

1.- Vaig obtenir aquesta imatge amb la meva càmara digital fa cinc anys.

Aquesta fotografia reprodueix l’Església de Sant Esteve d’Andorra la Vella, un dia nevant, des de la finestra del meu despatx.

2.- A l’ocasió d’un viatge romàntic a la Toscana vaig captar, emocionat, un curiós fanal de l’enllumenat públic en suspensió. Per cert, Marta, on era? A Pisa o a La Spezia?

3.- Aquell mateix estiu vaig tenir l’ocasió de creuar el toll (com diu la gent) per primera vegada a la meva vida, per fer una travessia excepcional per l’estat de Califòrnia (Estats Units d’Amèrica).

Aquesta magnífica fotografia de la Vall de la Mort (Death Valley) paratge desert, moltes vegades per sota del nivell del mar i on s’ostenta el rècord de la temperatura més alta de la terra (58,1º) evidencia que en aquell país predomina l’eminència dels contrastes. De tot això fa quatre any i mig.

4.- Ara farà tot just dos anys que existeix aquest bloc. Un diari interactiu no forçosament personal al que no li donava molt temps de vida perquè la regularitat dels posts podia fàcilment trontollar.

5.- Però, en definitiva, avui amb una cinquantena d’articles al nostre actiu, bastantes visites (més de 7.000) i moltes ganes de continuar aquest camí plegats, us donem a tots les gràcies pel vostre interès. Gràcies.

Per cert, el post més visitat d’aquest bloc és l’intitulat: L’autèntica recepta del tiramisu. Què gormands que sou!!

Arran d’aquesta publicació, confio més endavant poder tractar temes relacionats amb els viatges sovint amb finalitats recreatives. I en aquest sentit, blocs com el del meu apreciadíssim amic Lazlo n’és un excel·lent exemple il·lustratiu: Europa, una moto i 90 dies, el seu repte inèdit personal.

Bon viatge!

*Les tres fotos les he fetes jo, són xules oi?

Anuncis

3 Respostes

Deixa un comentari

