Nicolas Canteloup: Triomfant!

Hi havia una vegada un individu collonut perquè últimament, cada matí, quan em desperto tinc tres reflexes instintius.

El primer: fer-li una estimada a la meva dona (crec que aquest sempre l’he tingut). El segon: precipitar-me a la minúscula habitació gelada del costat per enxampar dos bolquers. I, el tercer: examinar el meu tràfic de descàrregues gràcies al meu programa d’intercanvi lliure i multiplataforma que rep el nom de mula. A Catalunya tenen els burros i a internet; les mules. És tot molt savi i a més a més funciona perfectament. Quan un arxiu es completa, s’il·lumina la barra de progrés amb el color verd clar com l’herba tendra i llavors això em provoca generalment una expressió de gran alegria al meu rostre com un nen petit davant dels regals de Nadal.

L’altre dia vaig saltar d’exultació quan vaig descobrir que per fi s’havia descarregat el fitxer amb el nom de: “Nicolas.Canteloup.2eme.couche.” Primer de tot vaig verificar que el contingut d’aquest arxiu correspongués amb l’esperadíssim espectacle d’humor de l’imitador francès i no pas a una d’aquestes obres artístiques impúdiques.


Així doncs vam esmorzar tots quatre amb la capsa gegant de cereals de 500 grams sobre la taula i el portàtil amb el volum a tot drap.

La funció de l’humorista que es va exhibir ni més ni menys que a la prestigiosa sala parisina de l’Olympia ens va captivar des del primer minut fent l’artista una parodia de l’exitós cantant francès de la primera volada: Christophe Willem, amb la cançó “Double Je”.

Tenia molta curiositat de descobrir aquest imitador perquè amb general m’agraden aquests artistes francesos que parodien els gests i les paraules de les persones cèlebres (sisplau aneu-hi i vegeu: Christophe Alévêque).

Les poques vegades que he vist aquest tio a la tele al final d’un programa carca de diumenge a la tarda animat per l’inoxidable Michel Drucker m’ha agradat força.

L’espectacle que vam visionar es titula “Nicolas Canteloup, 2ème Couche” i correspon a una gravació de finals d’abril del 2008 a l’Olympia. No m’ha decebut gens, al contrari, és genial, l’heu de veure…

Aquest noi del cap pelat és una bèstia de l’escenari i fa passar pel tub els homes polítics, els cantants, els esportistes i els animadors/presentadors de televisió. Les imitacions d’en N. Sarkozy i de la S. Royal són particularment divertides. No està de més recordar que el Nicolas Canteloup va ser recompensat el millor imitador francès per l’Académie française, el mes de novembre de l’any 2008.

Vinga, mula meva, baixam un altre espectacle d’aquest ferotge, brutal i fenomenal artista: “Canteloup, joue les prolongations.” au Palais des Glaces, lloc conegut com el temple de l’humor també a París.

I tot això és tan veritat com que les meves vacances s’han acabat.

Anuncis

Deixa un comentari

